Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається на строк від 2-х тижнів
до 99 місяців, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є
гарантійний талон виробника та/або гарантійний талон інтернет-магазину «VIKSI».
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються або сервісні центри авторизовані виробниками або власне сервісне обслуговування інтернет-магазину «VIKSI».
Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
- Модель
- серійний номер
- гарантійний термін
- дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається сервісним центром.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
- збережено всі ярлики та заводське маркування
Що ви не можете повернути?
На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу)
- Вироби, які мають сліди користування
- Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
- Вироби, які змінили свій колір або через вплив хімічних речовин, або інших зовнішніх факторів
Умови повернення або обміну виробу
- Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека
- Після отримання виробу на обмін/повернення наші співробітники перевірять стан виробу протягом 2-5 робочих днів.
- Після перевірки стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб
- При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні
Як можна зробити обмін чи повернення?
Ви можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
- неправильно заповнений гарантійний талон
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
- збереження інформації на жорсткому диску